style, visit
Leave a comment

the black apartment

48e2638397fd8ac08aaaf776949f8dc1

This is one of the best Black dressed house I have ever seen. To be clear, I am not a big fan of monochromatic themes for houses, because it is often very cold and not welcoming. But sometimes you fall in love with diamonds, like this black diamond.

The work of the detail and the strong desire to respect the black theme of this house makes it a deep parallel world where it is easy to lose yourself.
When the world is all black, we can see that design pieces are softly accentuated and this create a cosy atmosphere. Everything is soft and warm.
Great photography work from Romain Richard.
 
Special like : the Warren Platner Chairs in the kitchen that become a masterpiece with the rustic Art deco wood table.
 
È uno dei appartamenti vestito di nero più bello mai visto. Normalmente non sono un grande ammiratore dei temi monocromatici, anche perché spesso è freddo e non accogliente. Ma ogni tanto ci si innamora di perle, e questa è proprio una perla nera.
Il lavoro del dettaglio e il grande desiderio di rispettare il tema del nero di questa casa la fa diventare un mondo parallelo pieno di profondità dove è proprio facile perdersi.
Quando il mondo è tutto nero, si vedono i pezzi design in maniera più soft, meno aggressiva, e questo crea un atmosfera lounge e cosy. Tutto è dolce e caldo.
Bellissimo fotografie di Romain Richard.
 
Nota speciale : le poltrone di Warren Platner che diventano un capolavoro messi insieme a questo tavolo di legno rustico un po art deco.
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *